DERİ TABAN  SU GEÇİRMEZ  TABANI MİFLONLU TERMAL ÇORAP MEST
  • DERİ TABAN  SU GEÇİRMEZ  TABANI MİFLONLU TERMAL ÇORAP MEST
  • DERİ TABAN  SU GEÇİRMEZ  TABANI MİFLONLU TERMAL ÇORAP MEST

DERİ TABAN SU GEÇİRMEZ TABANI MİFLONLU TERMAL ÇORAP MEST

%70 TERLEMEYİ ÖNLER ADINIZA FATURALI ÜCRETSİZ KARGO

Teslimat Bilgisi : Ücretsiz Kargo En geç 28 Şubat Cuma günü kargoya verilir.

Gönderim süresi, ürünü satışa sunan Mağaza tarafından belirlenir.

39,90 TL
29,90 TLKDV
DAHİL
%25 İndirim 10,00 TL Kazanç
Hemen AL Sepete Ekle
  • ORİJİNAL ÜRÜNE
    %100 DESTEK
  • ÖDEME
    KORUMA SİSTEMİ
  • İNTERNETTE
    GÜVENLİ ALIŞVERİŞ
  • Ürün Bilgileri

  • Taksit Seçenekleri

  • Ürün Yorumları (119)

  • Soru ve Cevap

Ürün Özellikleri

Marka Diğer

Fiyat Takibi

Ayrıntılar


ÜCRETSİZ KARGO 

**  HAFTA İÇİ SAAT 16:30 A KADAR OLAN SİPARİŞLER CUMATESİ 12:00 A KADAR OLAN SİPARİŞLER AYNI GÜN KARGOLANIR.


DERİ TABANDIR. % 70 TERLEMEYİ ÖNLER

Termal Mest Çorap ayağınızı soğuktan korur.

Ayakkabı ve Bot ile rahatlıkla giyinebilir.

Kullanılan kumaş elastik olması sebebiyle çorap gibi ayağı sarmalar.

Her türlü ayakkabı ile giyinebilir.

Ne demiş Lokman Hekim " Ayağını sıcak tut, başını serin, gönlünü ferah tut, düşünme derin derin"

bundan da anlıyoruz ki hastalıkların bir çoğu ayak üşütmesi sonucu oluşmakta bunun için soğuk ortamlarda

zor şartlarda çalışan herkese...


Termal Çorap resimde kaba gibi görünüyor ama aksine çok yumuşak ve elastiktir.

Termal Çorap 2,5 mm kalınlıktadır. Ayakkabı ve Bot ile giyilebilir.


Böyle Bir Ürüne Neden Gerek Duyuldu?
    
Mesh; Rabbimizin engin rahmetini, İslam`ın her zaman ve mekanda yaşanılabilen tek din olduğunu gösteren en bariz örneklerden bir tanesi. Mesh, imkanların tükenmeye yüz tuttuğu ortamlarda yeni olanaklar sunarak ibadet etmemizi kolaylaştıran büyük bir nimet olduğu halde, kendisinden yeterli düzeyde istifade edilemediğini esefle müşahede ediyoruz.   
Deriden yapılmış siyah renkli, fermuarlı mestlerin günümüz müslümanlarının taleplerine yeterli düzeyde cevap veremediği açık bir şekilde görülüyor. Mestlerin, büyük ölçüde derinin yapısından kaynaklanan bir dizi eksik yönü bulunuyor. Bunlardan bazıları; Ayakları soğuk tutuyor veya terletiyor, günlük elbiselerle uyum sağlamıyor, lastikle yada iki numara büyük ayakkabı ile ancak kullanılabiliyor, ayağa tam oturmuyor, vs. Durum böyle olunca insan "Deri mestlere mahkum muyuz? Bir alternatifi olamaz mı?" diye düşünmeden edemiyor.   
Meshetmenin hükmünü az çok araştıranlar, deriden yapılmış mestlerin üzerine mesh edilebileceği gibi suyu kolaylıkla altına geçirmeyen, mesela keçeden yapılmış kalın çoraplar üzerine de mesh edilebileceğini bilir. Çevremizde baktığımızda kaç insan sözü edilen böylesi bir çorabın, yani kitaplarda tarif edilen şekliyle ve günümüz hayat şartlarına uygun olan somut bir örneğini gösterebilir? Ve kaç kişi böyle bir çorabı kullanıyor? Kimse kolay kolay gösteremez, çünkü böyle bir çorap yoktu !   
Günümüzde mestte bulunması gereken özellikleri yerine getirebilen alternatif olacak likralı kumaşlar, naylon-polyamid, neopren gibi daha kullanışlı malzemeler var. Nasıl ki eskiden abdest suyumuz kırbadan, ibrikten dökülürken, şimdi çeşmeden akıyor. Kışın abdest suları odun ateş üzerinde ısıtılırken günümüzde gazlı kombiler var. Aynen öyle de zamanın kemale doğru akıp gittiği bir dünyada fonksiyonunu eda etmiş, hizmetini yerine getirmiş olan deri mestleri kullanmak zorunda değiliz.    
Deriden yapılmış mestleri tek adres göstermek büyük bir haksızlık, neticesi de marjinalleşme ve mahrumiyet oluyor. Dinin özüne taalluk etmeyen meselelerde, gelenek ile yeniliğin kesiştiği noktalarda sentezler yapmak ve menfezler açmak gerekiyor. Tarih bunun sayısız örnekleriyle dolu. Kaldı ki çok eskiden mestler yine deri olmasına rağmen fermuarlı değildi. Fermaurlı deri mestlerin mazisi yüz seneyi geçmiyor. Demek ki geçmişte de mestler üzerinde bazı değişiklikler yapılmış, yenilikler olmuş.   

Mestler Üzerine Mest edilebilmesi İçin Şu Şartlar Bulunmalıdır;  
 
1. Mestler, ayağa abdest için ayaklar yıkandıktan sonra giyilmiş olmalıdır. Bir özür sebebiyle ayağa veya sargısına meshedilmiş olması da yıkama hükmündedir. Bu şekilde bir meshten sonra giyilen mestler üzerine de meshedilebilir.   
2. Abdestin, cünüplük, hayız ve nifas dışında başka bir sebeple bozulmuş olması gerekir. Mestler ayakta iken cünüplük, hayız ve nifas hali olursa mesh bozulur ve gusül abdesti alındıktan sonra mestler yeniden giyilebilir.   
3. Mestler topukları örtmelidir.   
4. Mestlerde ayak parmaklarının en küçüğü itibariyle üç parmak sığacak kadar yırtık bulunursa mestler üzerine mesh caiz değildir. Yırtıkların mestin altında, üstünde veya kenarında olması hükmü değiştirmez. Farklı mestlerde ki yırtıklar toplanmayıp bir mestteki yırtıklar toplanır. Mestin birisinde iki parmak diğerinde bir parmak miktarı yırtık bulunması durumunda mesh caizdir. Mestlerden birisinin önünde bir parmak, arkasında bir parmak, kenarında bir parmak miktarı yırtık bulunsa mesh caiz değildir. Meshe engel olan yırtığın kaidesi şudur: Açılıp altını gösteren veya birarada olduğu halde yürüme sırasında açılıp ayağı gösteren yırtık meshe engeldir. Yırtık üç parmak miktarından fazla veya uzun bile olsa açılıp altını göstermiyorsa meshe engel değildir. İçinde deri astarı olan bir mestin yüzü açılırsa veya delik, yırtık dikilmiş ise meshe engel değildir.   
5. Mesh mestin üzerine yapılmalıdır. Mestlerin altına mesh edilmez.   
6. Mestler üzerine yapılacak meshin farz miktarı, her ayağın ön tarafına rastlayan mestin üzerindeki el parmaklarının en küçüğü ile üç parmaklık yerdir. Meshin ayak parmaklarının ucundan yukarıya doğru yapılması sünnete uygun bir meshtir. Ancak mestin üzerine su dökmek, mesti sünger, bez gibi bir şeyle ıslatmak, mestin üstüne, enine olarak veya meshe mestin koncundan başlamak da yeterli olur. Ancak bu şekildeki meshetmeler sünnete uygun düşmez.   
7. Mestler onikibin adım kadar peşpeşe yol yürünebilecek derecede dayanıklı ve sağlam olmalıdır.   
8. Ayakların ön kısmında en az üç parmak miktarının mevcut olması şarttır.   
9. Mestler bağlanmaksızın ayaklar üzerinde kendi başlarına durabilmelidir.   
10. Mestler suyu altına geçirmemelidir.   
11. Mestler, içindeki ayakları gösterecek şekilde şeffaf olmamalıdır (es-Serahsî, a.g.e., I, 99-101; el-Kâsânî,   
a.g.e., I, 9-12; İbnü"l-Hümâm, a.g.e., I, 128-134; Tahtâvî, Hâşiye Alâ Merâkıl-Felâh, İstanbul 1985, s. 103-105; el-Fetâva"l-Hindiyye, Bulak 1315, I, 32-34).   
Mesh süresi mukîm olanlar için bir gün bir gece, yolcular için ise üç gün üç gecedir. Meste niyyet şartı yoktur. Mestler üzerine mesh eller ıslak bir şekilde sağ el parmaklarının sağ mest, sol el parmaklarının sol mest üzerine yatırılıp ve parmakların araları açık bir şekilde mestin ucundan ayak bileğine doğru çekilmek suretiyle yapılması sünnete uygun olanıdır. Mesh süresi abdestin bozulduğu andan itibaren başlar. Meselâ öğle namazı vakti şartlarına uygun olarak mest giyilmiş ve abdest ikindi vakti bozulmuş ise müddet ikindiden itibaren başlar. Soğuktan ayağının donacağından korkan kimse mesh süresi dolsa bile meshetmeye devam eder. Abdestli iken mesh süresi dolan kişinin mestlerini çıkarıp sadece ayaklarını yıkaması yeterli olup yeniden abdest alma şartı yoktur. Mukîm iken mesh müddeti tamamlanmadan sefere çıkan kişi sefer süresi tabi olur. Seferde olan kişi bir gün bir gecelik süresi doldurur ve mukîm olursa mesh süresi dolmuştur. Mesh süresi dolduktan sonra yolculuğa çıkan kişi mestlerini çıkarır ve abdest alarak mestlerini yeniden giyer (es-Serahsî, a.g.e., I, 98-99,103-104; el-Kâsânî, a.g.e., I, 8-9; İbnü"l-Hümam, a.g.e., 130-131; el-Fetâvâ"l-Hindiyye, I, 33-34, 36; Molla Hüsrev, Dürerü"l-Hukkâm, İstanbul 1979, I, 35; Tahtâvî, a.g.e., s. 105).   
Meshi Bozan Şeyler;   
Abdesti bozan her şey meshi de bozar. Bu yüzden, süre henüz bitmemiş ise, yeniden alınacak abdestte mestlere veya sargılara yeniden mesh yapılır.   
Aşağıdaki durumlardan dolayı da mesh bozulur:   
1. Mesh süresinin dolması. Süre dolduğunda abdest yoksa mestler çıkarılıp yeni bir abdestle giyilir. Eğer kişi abdestli olduğu halde mesh süresi dolmuş ise sadece ayaklarını yıkar ve mestleri giyer.   
2. Mestlerin birisinin veya ikisinin ayaktan çıkması. Birisi çıktığında diğerini de çıkarıp abdest almak veya abdestli ise ayakları yıkayıp tekrar giymek gerekir. Ayağın mestin koncuna kadar çıkması tamamen çıkması demektir.   
3. Mest içinde ayaklardan birine çoğu ıslanacak şekilde su isabet etmiş olması.   
4. Guslü gerektiren cünüplük ve hayız, nifas hali.   
5. Ayak parmaklarının en küçüğü itibariyle 3 parmak sığacak kadar yırtığın meydana gelmesi    
(el-Kâsânî, a.g.e., I, 12-13; İbnü"l-Hümâm, a.g.e., I, 134-135; Molla Hüsrev, a.g.e., I, 37; Tahtâvî, a.g.e., s. 105-107; el-Fetâvâ"l-Hindiyye, I, 34-35). / İslam Ansiklopedisi / Prof. Dr. Saffet Köse


 
**    RESİMDEKİ ÜRÜNÜN AYNISI GELECEKTİR.
 
** ÜRÜNLERİMİZ TÜM TÜRKİYE'YE ÜCRETSİZ KARGO İLE GÖNDERİLECEKTİR.İLANDA BELİRTİLEN ÜCRETİN HARİCİNDE BİR ÜCRET ALINMAMAKTADIR. 
 
**  MODABİEN MAĞAZASI İNTERNET SATIŞ YETKİ BELGESİNE  SAHİP RESMİ BİR 
FİRMADIR.
 
  **   ÜRÜNÜN BEĞENİLMEMESİ DURUMUNDA 7 GÜN İÇERİSİNDE DEĞİŞİM VE İADESİ KABUL EDİLMEKTEDİR. ( ÜRÜNÜN GÖNDERDİĞİMİZ GİBİ GELMESİ GEREKMEKTEDİR.KULLANILMIŞ ÜRÜNÜN İADESİ KABUL EDİLMEMEKTEDİR. )
 


Teslimat Bilgileri

En geç 28 Şubat Cuma günü kargoya verilir.

İade / Değişim Bilgileri

  • n11.com’dan satın aldığınız ürünler için cayma hakkınızı kullanabilirsiniz.* İade Sürecini Gör
  • Farklı bir model, beden veya renkle Ürün Değişimi yapabilirsiniz.
  • Ürünü mağazaya ücretsiz göndermek için mağazanın anlaşmalı kargo firmasını tercih edin.
  • Ürünle ilgili bilgi almak için Mağazaya Soru Sor alanından mağazayla iletişime geçebilirsiniz.

*Cayma Hakkı Kullanımı ve İade Şartları, 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümlerine tabidir.

Taksitli alışveriş için sipariş tutarı
en az 75 TL olmalıdır
Ürün Notu: 4.5 Yıldız
5 yıldız
(89)
4 yıldız
(18)
3 yıldız
(5)
2 yıldız
(2)
1 yıldız
(5)
En Yeni Yorum

Ürün güzel normal çorap ile terletmiyor. Numara olarak 1 numara küçük alın. 6 defa aldım, herkes memnun.

Yunus Sun
Tüm yorumlar gösteriliyor. Tüm yorumları gör
  • Yunus Sun - 17.02.2020
    1 numara küçük alın

    Ürün güzel normal çorap ile terletmiyor. Numara olarak 1 numara küçük alın. 6 defa aldım, herkes memnun.

    Bu yorumu faydalı buldunuz mu?
  • lütfi çetin çalı - 13.02.2020

    ürün fena değil ama beklentimi tam karşılamadı

    Bu yorumu faydalı buldunuz mu?
  • n11.com üyesi - 10.02.2020
    Kaliteli ürün çok kullanışlı

    Bir tane almıştım 2 adet daha sipariş verdim elime ulaştı hediye aldım teşekkürler yasir n 11

    Bu yorumu faydalı buldunuz mu?
  • n11.com üyesi - 28.01.2020
    Ürünün kullanımı

    Ürün güzel fakat ayağı geçirmek sıkıntılı! Yanlarında deri meslerdeki gibi lastik veya fermuar lazım. Ayrıca belki kış olduğundan az olmak ile beraber ayakta terleme yapıyor.

    Bu yorumu faydalı buldunuz mu?
  • bülent altınışık - 17.01.2020
    ürün fena değil

    Daha önce kullandıklarıma göre biraz kalın ancak kalıbı güzel istediğim numara gelmiş.Bence çorap mesin biiraz daha ince olması gerekir ayakkabı içinde biraz sıkışık oldu.Bununla beraber yeni giydiğim halde Sıcak tutacağını sanıyorum içi yumuşak..Teşekkürler

    Bu yorumu faydalı buldunuz mu?
  • n11.com üyesi - 17.01.2020
    Güzel

    Babam için almıştım bakalım beğenecek mi küçük fln gelirse değiştirirken mağazanın sorun çıkaracağını sanmıyorum

    Bu yorumu faydalı buldunuz mu?
  • Mehmet Türkaslan - 10.01.2020

    ürün tam anlatıldığı gibi mağazaya teşekkür ederim

    Bu yorumu faydalı buldunuz mu?
  • n11.com üyesi - 09.01.2020
    Sıcak

    Ürün anlatıldığı gibi, güzel.

    Bu yorumu faydalı buldunuz mu?
  • Yasin Başaran - 07.01.2020
    sıcacık oldu ayaklarim

    ürün ertesi gün elime ulaştı hızlı kargo.2 çift silaris verdim gayet kullanışlı sağlam giyer giymez isiti ayakları kaliteli ürün altı deri olması çok iyi gönül rahatliyla tavsiye ederim

    Bu yorumu faydalı buldunuz mu?
  • n11.com üyesi - 06.01.2020

    Ürünün tek sıkıntısı 42 numara söyledim 44 numara gibi geldi ayağıma.

    Bu yorumu faydalı buldunuz mu?

Ürünle ilgili daha fazla bilgiye mi ihtiyacınız var?

Mağazaya Sor